14. -Bir insanın nesnel, düşünsel, zihinsel ve sanal aksamlarını-araçlarını hakikatle/lerle donatması ile egosunu-kişiliğini hakikatle/lerle donatması arasında ne fark vardır?
İpucu;Yani insanda çoğu nesnel, düşünsel, zihinsel-sanal akasmaların-araçların kullanımı kişiliğin tercihlerine boyun eğdirilmiştir. Cümlesinin farkındalığını kavramaya ve hayatınıza güncellemeye çalışın.
- Zerre nurda yaratılan kainat; yaratıkların zayıf çekimleri, özgün çekimleri ve kütlesel kainat çekimi ile çeşitli enerji hallerindeki yaratıklar kainatın devasa bedeninde birer döngüsel alt birim olarak boyun eğdirilmiştir. 

 

C.14.Nesnel olarak giyimi sanal olarak ta düşünceyi ele alırsak bunlar çevremizden gördüklerimize,duyduklarımıza ve okuduğumuza bağlı olarak değişir.Kişiliğimizi hakikatlerle donatmışsak ve nefsimizi doğru terbiye etmişsek  bunlara bağlı olarak düşüncelerimiz ve  giyimimizde doğru olacaktır.Filiz SÖYLER

 

C.14.Nesnel ve sanal  aksamların hakikatlerle donatılması yapmacık ve yanlış olur. Ancak egosunu hakikatlerle donatması doğru olur.Daha içtendir içten olan daha güvenilirdir.Melek VİDİNLİ

 

C.14. Nesnel ve sanal aksamların hakikatlerle donatılması hareketlerine yansır. Egosunu donatması maneviyatına yansır. İlknur ERTAŞ

 

C.14. İnsan kişilik donatması çevresine yansıtırken, nesnel donatmasını çoğu zaman çevreye yansıtmaz. Mehmet Sait DEMİR

  

C.14. İnsan nesnel ve sanal aksamları kişiliğin isteklerine ve tercihlerine göre boyun eğdirebilir. Fakat bu, kişiyi yoldan saptırabilir. Esra ENGENÇ

 

C.14. Nesnel ve sanal aksamaları hakikatlerle donatmak ancak kendi kişiliğini hakikatlerle donatmakla olur.Sümeyra YILDIRIM

 

C.14.İnsanın egosu zamana göre değiştiği için kişilerin zaman içinde egoları, sanatsal ve nesnel aksamlarının çok üstündedir. Mahsun İLHAN

 

C.14. Bir insan kişiliğini ve egosunu hakikatlerle donatırsa bu zaten onun sanal ve nesnel aksamlarına yansır. Sadece sanal ve nesnel aksamlarını hakikatlerle donatırsa bu yapmacık bir durum olur. Rol yapar. Önemli olan kişiliğin ve egonun donatılıp bunun yansıtılmasıdır. Pınar TUFAN

 

C.14. Kişiliğini hakikatlerle donatan insan nesnel ve sanal aksamlarını da hakikatlerle donatır.Önemli olan önce kendisini donatmasıdır.Pınar AKSAKAL

 

C.14.Bir insanın nesnel olarak  hakikat ile donatılması gerçek kişilik egosunu oluşturur.Gerçeğin bir iz düşümü olarak maddi üzerinden manevi hayatını daha da boyutlanarak  hakikate erişmek daha gerçekçi olur. . Murat KOÇAK

 

C.14. İnsanlar bazen kendi egosunu tatmin edebilmek için bazı davranışlarda bulunur. Bunu da çeşitli nesnel ve sanal hakikatlerle gerçekleştirir. Gülçin DİLBER

 

C.14. Nesnel hakikatler uygulamak insanı sadece bir yere kadar götürür yani sadece mantığa hitap etmiş olursunuz.Asıl yapmamız gereken egoyla birlikte kendimizi hakikatlere tam anlamıyla doldurmaktır.Merve ÜREN

 

C.14. İnsanın kişiliği ile düşünce yapısı birbiri ile bağlantılıdır. Kişiliğini hakikate bağlama düşüncesi ve ürettiklerinde bu çerçevede gerçekleşir. İnci ÇETİNKAYA

 

C.14. Nesnel ve Sanal aksamlarını hakikatlerle donattığında iç alemini düzenler egosunu ve kişiliğini hakikatlerle donattığında dünyadaki yaşamını düzenler Medine KOYUNCUER

 

C.14. Kişiliğin yoldan sapması ile kendi kurduğu yapmacık anlık tatminliklere anlık zevklere bağlanmasıdır; gerçek hakikati yakalamış bireylerde anlık değil sürekli mutluluklar elde etme yolunda cabalar sarf eder. Mehmet BULUT

 

C.14.Bir insanın egosunu ve kişiliğini hakikatlerle donatması nesnel ve sanal aksamlarını hakikatle donatmasından daha önemlidir. İnsan kişiliğini hakikatle donatırsa hayat boyunca hata yapma ihtimali azalır. Yani sanal ve nesnel aksamları etkisi altına alan ego daha önemlidir. Ülkü KILIÇ

 

C.14.İnsanın nesnel ve sanal aksamlarını donatması için külfet ve direnç gerekir. Egosunu hakikatlerle donatması için külfet gerekmez. Kişi bunu rahatlıkla tanzim eder.Buna kimse karışmaz ve başkalarının bilmesine gerek yoktur.

Sultan BAYSAL

 

C.14.İnsanın başta egosunun kişiliğini hakikatlerle doldurması gerekir. Kişiliği hakikatlerle dolunca onların güzelliği dışına, sanal ve nesnel aksamlarla da yansıyacaktır. Yakup YAPAR

 

C.14.Önemli olan insanın kişiliğini ve egosunu hakikatler ile doldurmasıdır. İnsanın nesnel ve sanal aksamları kişiliğe göre değişir. Sara BATMACI

 

C.14. Bir insanın nesnel ve sanal aksamları zamanla giderilebilir. Ama egosunun kişiliğin aksamların giderilmesini çok az insan başarmış veya hiç başaran yoktur. Abdullah TURAN

 

C.14. Kişiye hakikatler verilince nesnel ve sanal aksamları değişir. Bunlar bir önceki halden bir sonraki hale geçen bir madde gibi erir gideri ve yeniden yapılandırılır. Fakat egoları ise her zaman aynı kalır. Enaniyetini ben demeyi öldüremeyen kişi her zaman egosunu tatmin etmek ister. Sanal ve nesnel aksamlar değişebilir ego ise değişmez. Murat ÇİÇEK

 

C.14. Aradaki fark; nesnel ve sanal aksamları insanlar üzerinde daima geçici olur. Ama kişiliğin hakikatler ile donatılması ömür boyu o insanın hayatında kalıcı olarak devam eder. Fatih ELÇİ